05
juli
2012
|
08:00
Europe/Amsterdam

Unieke Olympische ervaring met OMEGA op Schiphol

Speciale Olympische editie horloges tot september in tijdelijke boutique

Op Schiphol is op 1 juli een tijdelijke OMEGA Boutique geopend, de eerste in de wereld, met speciale editie Olympische Spelen-horloges. Deze campagne, waarbij OMEGA als merk, Gassan als retailer en Schiphol Media samenwerken in een zogenaamd Trinity-model is uniek en bijzonder te noemen. De tijdelijke boutique bevat een zeer uitgebreide collectie OMEGA horloges, waaronder de OMEGA Constellation, OMEGA Seamaster, OMEGA Speedmaster en de OMEGA De Ville Prestige. Ook de speciale James Bond Seamaster limited edition komt, zo gauw deze beschikbaar is, naar de boutique.

OMEGA

De Olympische Spelen van 2012 in Londen hebben een bijzondere betekenis voor OMEGA. Het zal de 25e keer zijn dat OMEGA de rol van officieel tijdwaarnemer vervult. Daarnaast viert OMEGA de 80e verjaardag van haar eerste deelname aan de Olympische Spelen. De Olympische Spelen van 1948 – ook in Londen – markeerden de geboorte van de moderne sporttijdmeting.

Trinity samenwerkingsmodel

Naast de tijdelijke boutique heeft OMEGA, met advies van Schiphol Media, op strategische plekken in de terminal een multitouchpoint campagne ingezet. Deze campagne is vormgegeven met opvallende digitale en analoge media. Het zogenaamde Trinity-model wordt de nieuwe trend bij airport travel retailcampagnes, waarbij merk, retailer en luchthaven samenwerken om de meest optimale omstandigheden te creëren voor alle partijen en heeft bewezen een bijzonder positief effect op marketing en verkoopresultaten te hebben.

Vanaf 2 juli is de OMEGA campagne en boutique op Schiphol te bewonderen. De tijdelijke boutique is te vinden tussen Lounge 2 en Lounge 3, achter de paspoortcontrole, en zal tot eind september te bezoeken zijn.