22
mei
2019
|
13:21
Europe/Amsterdam

Schiphol door internationale reizigers verkozen als luchthaven met de beste Customer Service in de winkels

Samenvatting

Internationale reizigers verkiezen Schiphol als luchthaven waar je zorgeloos en prettig kunt winkelen. De luchthaven heeft de Travel Retail Award in de categorie ‘Best Airport for Customer Service 2019’ binnengesleept. De award is volledig gebaseerd op meningen van reizigers. Ongeveer 5.000 internationale reizigers hebben hun stem uitgebracht waarbij ze het winkelpersoneel op diverse luchthavens beoordeelden op klantvriendelijkheid, pro-activiteit en werkwijze.

We willen de tijd die passagiers op Schiphol doorbrengen zo waardevol mogelijk laten zijn. Een doel dat we samen met onze retail, horeca & service business partners continue voor ogen hebben. Bij de totale reiservaring op onze luchthaven vormt een prettige en zorgeloze winkelervaring een belangrijke rol. Dat passagiers van over de hele wereld ons de hoogste waardering geven als het gaat om customer service, is een fantastische beloning voor de medewerkers van onze business partners die zich dagelijks inzetten om de verwachtingen van onze reizigers te overtreffen.
Tanja Dik, directeur Consumer Products & Services bij Amsterdam Airport Schiphol

De andere luchthavens in de race voor deze prijs waren Singapore Changi Airport, Abu Dhabi International Airport, Dubai International Airport en Hong Kong International Airport. De prijs is bekend geworden en uitgereikt in Singapore door TR Business, een Brits travel- & retail mediaplatform.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 


Wieke Vrielink, Manager Consumer Marketing bij Amsterdam Airport Schiphol
& Tanja Dik, Directeur Consumer Products & Services bij Amsterdam Airport Schiphol