13
augustus
2018
|
17:04
Europe/Amsterdam

Vijf redenen om social service specialist op Schiphol te worden

Je vleugels uitslaan op social media? The sky is the limit hier op Schiphol! Wij zoeken een nieuwe, slimme en bovenal gezellige collega als aanvulling op ons social team!


Vijf redenen om social media specialist op Schiphol te worden

  1. Je werkt met een super enthousiast team van webcare-medewerkers, persvoorlichters, tekstschrijvers, content- en communitymanagers en beeldredacteuren om Schiphol's socials naar een hoger plan te tillen.
  2. We hebben de fijnste klant die je je kunt bedenken: de reiziger! Of 'ie nu vertrekt, op doorreis is of aankomt. Iedere passagier heeft zijn of haar eigen verhaal en bijpassende informatiebehoefte waar jij ze met het webcare team in gaat voorzien.
  3. Never a dull moment. Er is altijd en overal wel iets te doen. En is het niet op Schiphol zelf, dan wel in de media. Dat is te merken op de social media kanalen. Vervelen zul je je niet snel.
  4. Aan gespreksstof geen gebrek. Flinke vliegtuigen, bijzondere beroepen en fijne verhalen. Je kunt je hart ophalen aan alles wat er op en over een luchthaven te vertellen is.
  5. Werk aan de winkel. Je hoeft maar met je ogen te knipperen en er is alweer een nieuwe digitale ontwikkeling die wellicht mogelijkheden biedt voor Schiphol. Er is dus altijd ruimte voor verbetering en vernieuwing. Zeker met Schiphol's ambitie om leading digital airport te worden.

Nog steeds geïnteresseerd? Misschien is deze vacature dan wel wat voor jou! Als social service specialist ben jij de verbindende schakel tussen het webcare team en Schiphol. Bekijk hier de volledige vacature.