24
oktober
2011
|
13:00
Europe/Amsterdam

Schiphol start samenwerking met Interbest Outdoor Media

Schiphol besteedt per 1 januari 2012 de exploitatie van vijf van haar acht reclamemasten langs de A4 uit aan Interbest Outdoor Media. Daartoe hebben partijen een langlopende overeenkomst gesloten. Tevens hebben partijen afgesproken gezamenlijk een aantal nieuwe reclamelocaties te gaan ontwikkelen.

Op dit moment exploiteert Schiphol Media in totaal 13 reclamemasten op haar eigen grondgebied, waarvan 8 langs de A4. Hiervan zullen er 5, alle gelegen langs de A4 tussen knooppunt Badhoevedorp en de aansluiting met de A5, per 1 januari overgaan naar Interbest. Meindert van den Heuvel, algemeen directeur Interbest: “De reclamemasten van Schiphol Media behoren in kwalitatief opzicht tot de top van Nederland. Deze uitbreiding illustreert onze ambitie om adverteerders de beste reclamelocaties in Nederland aan te bieden. De samenwerking met Schiphol weerspiegelt de toegenomen aandacht van adverteerders voor snelwegreclame.”

Schiphol Media exploiteert de reclamemogelijkheden op Schiphol in de terminal, op het luchthaventerrein en het wegennet rond de luchthaven. Gary Mey, commercial director Schiphol Media voegt toe: “Met deze uitbesteding optimaliseert Schiphol Media haar productaanbod op het gebied van outdoor media. Interbest zal zich richten op de korte termijn markt. Onze klanten blijven de mogelijkheid houden om zich te profileren met lange termijn campagnes op Amsterdam Airport Schiphol, omdat wij de 3 masten die het dichtste bij Schiphol-Centrum liggen met lange termijn campagnes blijven exploiteren.”

Over Interbest Outdoor Media

Interbest Outdoor Media is gespecialiseerd in snelwegreclame. Meer dan 100 reclamemasten bij de drukste knooppunten in Nederland zorgen ervoor dat snelwegreclame één van de meest effectieve manieren is om iedere dag miljoenen werkende Nederlanders te bereiken. Het enorme bereik zorgt ervoor dat snelwegreclame bij uitstek geschikt is voor campagnes waar snel resultaten geboekt moeten worden: merk/productintroducties, herpositioneringen en salespromoties. Met behulp van TomTom en RWS data is het mogelijk het bereik en de impact van iedere campagne tot op de komma nauwkeurig inzichtelijk maken.