14
mei
2014
|
12:00
Europe/Amsterdam

Reizigers beleven Grand Prix Monaco op luchthaven

McGregor opent exclusieve pop-up store

Speciaal voor reizigers is onlangs op Amsterdam Airport Schiphol een spectaculaire 'Grand Prix Monaco by McGregor Pop-Up Store' geopend met de officiële en exclusieve Limited Edition Grand Prix Monaco 2014 collectie, compleet met een F1 race-simulator.

Reizigers kunnen meestrijden in de Grand Prix Monaco voor vele weekprijzen met als hoofdprijs een volledig verzorgde reis naar Monaco t.w.v. Eur 2.500,00 door in de simulator te racen.

De pop-up store van McGregor is de hele maand mei open en ligt centraal in het midden van Lounge 1 achter de paspoortcontrole. Dagelijks passeren hier circa 40.000 reizigers.

Primeur voor Schiphol

Schiphol dit jaar de primeur gekregen om als eerste van alle Europese luchthavens in aanloop naar de 72ste editie van de Grand Prix Monaco 2014, de exclusieve Limited Edition Grand Prix Monaco 2014 collectie te tonen aan het grote publiek te tonen. Een intensieve samenwerking tussen McGregor en Schiphol Media lag hieraan ten grondslag.

Schiphol Media

De afdeling Schiphol Media exploiteert de reclamemogelijkheden op Amsterdam Airport Schiphol. Het gaat daarbij om de gebieden in de terminal, op het luchthaventerrein en het wegennet rond de luchthaven.