09
november
2011
|
13:00
Europe/Amsterdam

Rabobank verlengt advertentiecontract met Schiphol tot eind 2014

Amsterdam Airport Schiphol en Rabobank hebben het contract verlengd dat Rabobank het exclusieve recht geeft om te adverteren op de passagiersbruggen van Schiphol. Vanaf 1 januari 2012 zijn hierdoor nog eens twee jaar lang reclame-uitingen van de Rabobank prominent te zien, aan zowel de binnen- als de buitenzijde van de passagiersbruggen.

Gary Mey, Sales Director Schiphol Media: "Wij zijn verheugd dat we het partnership met de Rabobank prolongeren. Als internationaal bedrijf met Nederlandse roots kan Rabobank, met Schiphol als cross mediaal podium, haar autoriteit communiceren en uitdragen. Schiphol is daarmee voor Rabobank de springplank naar de wereld en Rabobank profileert zich als de internationale bank van Nederland.”

Fred Weenig, Head Wholesale Clients Netherlands: "Met vestigingen in meer dan 46 landen is Rabobank een bank met internationale kracht. Nederlandse bedrijven met internationale activiteiten kunnen rekenen op het eigen buitenlandse netwerk van de Rabobank. Schiphol is een plek met een bijzondere, internationale dynamiek en daardoor voor ons een zeer interessante plaats om met onze doelgroep te communiceren. "Rabobank adverteert ook regelmatig op andere locaties op de luchthaven.

Schiphol Media

Schiphol Media exploiteert de reclamemogelijkheden op Schiphol in de terminal en op het luchthaventerrein. Het gaat daarbij om de gebieden in de terminal, op het luchthaventerrein en het wegennet rond de luchthaven. Op dit moment is de Banken & Verzekeringen sector de belangrijkste adverteerdersgroep op Schiphol.