Schiphol,
01
september
2015
|
10:00
Europe/Amsterdam

Bilder & de Clercq start online boodschappen service

Het wordt voor werknemers op Schiphol Centrum makkelijker om na een drukke werkdag, op een eenvoudige en snelle manier een lekkere en gezonde avondmaaltijd, thuis op tafel te zetten. Op 1 september start de Amsterdamse eetwinkel Bilder & De Clercq met het innovatieve foodconcept 'The Wall', een interactieve boodschappenmuur, in de kantoorgebouwen WTC Schiphol Airport, The Base en het hoofdkantoor van Schiphol Group zelf. Werknemers kunnen via 'the Wall' of online via hun smartphone een gerecht uitkiezen en krijgen de ingrediënten hiervoor op kantoor bezorgd. Met deze nieuwe service wil Schiphol Central Business District (CBD) inspelen op de behoefte van werknemers om met gemak, inspiratie en tijdwinst, werk en privé te combineren.

Bilder & De Clercq biedt een modern foodshopping concept ingericht naar gerecht/recept. Er worden wekelijks 14 verrassende recepten via The Wall en de speciale app aangeboden, die met extra's zoals brood of een nagerecht kunnen worden uitgebreid. De ingrediënten die nodig zijn voor het gerecht worden in de juiste hoeveelheden met het recept, aan het einde van de middag op het kantoor van keuze bezorgd. De ingrediënten van de gerechten zijn vers, van hoge kwaliteit, veelal biologisch, en worden zoveel mogelijk lokaal ingekocht. Bilder & De Clercq biedt de juiste hoeveelheden aan ook om verspilling van voedsel tegen te gaan. Dit concept heeft reeds een prestigieuze award gewonnen in New York. De Amerikaanse National Retail Foundation riep begin dit jaar de Bilder & De Clercq wall uit tot beste innovatie van 2014.

Schiphol Central Business District

Schiphol vernieuwt continu, niet alleen in en rond de terminal, maar ook in het gebied voor de terminal: Schiphol Central Business District (CBD). Schiphol Real Estate, de gebiedsontwikkelaar, ontwikkelt dit zakelijk centrum de komende 25 jaar tot de meest efficiënte en kosmopolitische vestigingslocatie van Nederland. Het business park heeft een prominente ligging tegenover de luchthaven-terminal op Schiphol Centrum. Het nieuwe Hilton Schiphol Hotel wordt najaar 2015 opgeleverd, en voorzieningen zoals Starbucks, bar/restaurant VIVA!, 24/7 kinderopvang CompaNanny, pop-up ruimte 'The Cabin', de gratis leenfietsen Your SchipholBIKE en het community platform SPOT vergroten de dynamiek van de werkomgeving. Schiphol Real Estate, 100% dochter van Schiphol Group, houdt zich bezig met het ontwikkelen van, het beleggen in en de exploitatie van commercieel vastgoed op en om luchthavens.

Bilder & De Clercq

Bilder & De Clercq is een Amsterdamse eetwinkel ingericht naar recept. Dagelijks biedt zij haar klanten de keuze uit 14 verrassende gerechten die snel en gemakkelijk thuis te bereiden zijn. Alle benodigde ingrediënten worden in exact de juiste hoeveelheid geleverd. Vrijwel alle gerechten staan binnen 30 minuten op tafel en met de bijgeleverde stap-voor-stap receptkaart kan het bijna niet mis gaan. De ingrediënten zijn - waar mogelijk - lokaal, veelal biologisch en fair-trade ingekocht. In samenwerking met technology startup Yes.Tap en integraal facilitair dienstverlener D&B The Facility Group ontwikkelden zij eende interactieve boodschappenmuur voor kantoren.

Boilerplate

Voor meer informatie kunt u contact opnemen met Schiphol Persvoorlichting, press @schiphol.nl of 020 601 2673. Of kijk op: www.bilderdeclercq.nl.