16
juli
2013
|
12:00
Europe/Amsterdam

Albert Heijn opent Pick Up Point op Amsterdam Airport Schiphol

Vandaag hebben Maarten de Groof, Executive Vice President & CCO Schiphol Group en Sander van der Laan, algemeen directeur Albert Heijn, een ‘Albert Heijn Pick Up Point’ op Amsterdam Airport Schiphol geopend.

Het Albert Heijn Pick Up Point is een service waarbij reizigers en Schipholwerkers hun boodschappen online kunnen bestellen en ophalen voordat ze naar huis gaan.

“Het Pick Up Point van Albert Heijn op Amsterdam Airport Schiphol is een mooie nieuwe dienstverlening voor de reizigers, bezoekers en Schipholwerkers. Het sluit perfect aan bij alle andere faciliteiten en diensten die wij bieden op de luchthaven.“ aldus Maarten de Groof.

Sander van der Laan, Albert Heijn: “We zijn verheugd dat we een Pick Up Point vandaag op Schiphol openen. Amsterdam Airport Schiphol verwelkomt meer dan 50 miljoen reizigers per jaar en er werken meer dan 64.000 mensen op de luchthaven. Met een Pick Up Point op deze prachtige en unieke locatie bieden we veel gemak en snelheid voor heel veel mensen.”

Pick Up Point Schiphol

Het nieuwe Pick Up Point op Schiphol is geopend van maandag tot en met zaterdag van 06.30 uur

’s ochtends tot 00.00 ‘s avonds en bevindt zich naast parkeerterrein P3 (lang parkeren reizigers ) en P40 (parkeren Schipholwerkers). Bij het ophalen van de bestelling worden de boodschappen door een medewerker in de auto gezet. Als extra service kunnen ook bestelde pakketjes bij bol.com op deze locatie worden opgehaald.